sâmbătă, 10 aprilie 2010

Dupa Pasti

Nu stiu voi cum va simtiti, dar eu am o stare de apatie iesita din comun. O fi de vina vremea, astenia de primavara sau poate doar lenea care ma cuprinde cam 12 luni pe an.

Iata ca a trecut si Pastele. Acum la o saptamana dupa Pasti, inca ne aflam intr-o stare de revenire. De ce? Pentru ca la noi, Pastele este un motiv de bucurie si de sarbatoare ca nicaieri in lume. Si ce facem ca sa-l sarbatorim asa cum se cuvine? Mergem in hipermaketuri umplem 2,3 caruturi cu de toate si apoi, majoritatea dintre noi ajungem cel putin la urgente. Sa nu mai punem la socoteala tonele de mancare care se arunca, si bineinteles maldarele de gunoaie care raman in urma la "iarba verde". Pentru ca noi sutem un popor civilizat. Dar ce ne spunem, "lasa ma ca doar odata pe an e Pastele". Eu zic ca e suficient.

Si apoi ne miram cum de ne ingrasam. Cum copii nostrii sunt supraponderali de la varste fragede. Pai daca ne indopam cu toate prostiile. Dar nu avem ce face, asa suntem noi si asa vom ramane indiferent ce se intampla. Pot sa treaca milenii. "Traditia" ramane.

Totusi sunt bucuros ca a venit primavara. A fost o iarna cam lunga si grea, si cu totii asteptam vara, caldura si bineinteles marea/muntele.
Dar eu m-ai am un motiv de bucurie ca s-a sfarsit iarna. Si anume ca vor disparea(asa sper) din picioarele domnisoarelor acele cizme de cauciuc inflorite, colorate, pe scurt disgratioase. Or fi fost ele bune atunci cand era apa multa in capitala, dar totusi. Mie unul mi se par oribile si nu m-as incalta cu asa ceva chit ca ma fac leoarca la picioare. Dar gusturile nu se discuta.

Desi pentru cei care le-au vandut a fost o afacere extraordinara. Le-au cumparat probabil cu 10-20 de lei, le-au imprimat, colorat si le-au vandut cu peste 100 de lei, in unele locuri chiar 200. Asa se fac bani in Romania. Tre sa fii destept si oportunist.

Asa ca dragilor, bucurati-va de primavara, de soare, de plimbari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu