duminică, 18 aprilie 2010

In club

A venit sambata. Poate cea mai asteptata zi din saptamana, si nu neaparat ziua, ci seara. Asa ca e noapte de club. Cum pot sa-si petreaca locuitorii capitalei mai bine o seara de sambata decat in club. Asa ca trebuia sa intru si eu in randul lumii. Desi nu sunt un mare fan al cluburi, mai le trec pragul asa odata la cateva saptamani, asa de intretinere.

Asa ca am hotarat ca sambata asta trebuie, si am facut-o. Am ales Regie de data asta. Dupa ce ne-am rafuit putin cu niste caini prin campus, am hotarat sa petrecem seara in Blue Night. Auzisem lucruri frumoase despre el, iar faptul ca intrarea era libera a cantarit destul de mult. Pentru ca eu gandesc ca decat sa dau pe intrare 10-20 lei, nu mai bine banii astia îi dau pe ceva de baut. Dar in fine. Speranta unei atmosfere senzationale a disparut aproape imediat, asa ca am hotarat sa nu ma agit prea mult, sa iau loc cu berica in fata si sa observ. Lucru pe care l-am facut toata noaptea. Nu a fost rau.

Mai fac acest lucru din cand in cand si nu e rau. Sa va spun ce am observat. Nu o sa fac o clasificare a persoanelor care vin in club, pentru ca imi este teama ca o sa uit pe cineva si o sa se supere. Asa ca doar o sa amintesc ce am vazut eu. E o parere pur personala.

Sa incepem cu mine. Categoria oamenilor care îsi gasesc un loc cat mai bine situat, cu o sticla de ceva in fata si care observa, se uita, analizeaza, si in principal rade de ceilalti, desi nu e cu nimic mai breaz decat restul.

Mai sunt cei care vin la club ca la film. Isi iau o masa cat mai aproape de animatoare, ceva de baut si casca gura ca la cinematograf. Mai le trebuie doar popcorn-ul si ochelarii 3D. Ca am vazut ca îi cam usturau ochii. Bineinteles ca mai fac si pauze in care se duc la baie, unde stau cam multisor(oare de ce?).

De asemenea sunt gastile de baieti, care vin cat mai multi, au masa plina de bauturi fine(mai mult sau mai putin) si asteapta sa le pice ceva. Vazand ca in cele din urma nu e nimic, se apuca de dans prin jurul mesei ca doar de aia au venit in club. Ce daca pleaca cu mana goala.

O categorie aparte este "petrecaretul". Acel individ care de cand vine in club se distreaza. Danseaza, urla, face atmosfera. Chiar daca nu e nimeni pe ring el danseaza, face figuri, incearca scheme si in cele din urma lumea se ia dupa el si intr-un final se face o atmosfera mai placuta, mai de club asa.

Cel care vine cu prietena in club e un individ distinct. El este plictisit, fara chef de viata. Mai sta jos, mai bea, mai danseaza. Si nu in ultimul rand mai arunca cate un ochi la animatoare. Desi fetele se supara pe noi, noua barbatilor ne place arta. Iar dansul este o arta, si dansatoarea o artista. Asa ca noi nu ne uitam ca ne place fata, sau ne gandim la cine stie ce, ci doar admiram o opera de arta.

Desigur ca mai sunt si alte categorii, dar nu le mai amintesc acum. Iar unele dintre ele se gasesc in fiecare club, in fiecare seara(cocalari, pitipoance, si bineinteles cei care poarta ochelari in club:)

Cam asta am avut de spus. A fost o seara interesanta, ca fiecare seara petrecuta in club. Va doresc tuturor distractie cat mai placuta, data viitoare in club(acum din pacate reincepe saptamana, si din nou la munca:))

3 comentarii:

Anonim spunea...

:)) hmmm ..... mai era ceva de zis ... dar am sa-ti zic ''face to face'' :))

Addria spunea...

Hmmmm....Interesanta viata din cluburi. Si pt k tot vorbeai de diverse categorii de oameni, nu uita ca mai sunt si cei care nu merg in cluburi pt k le considera doar asa...un mijloc de a incerca sa fii "in randul lumii" tinere; de a fi la fel ca ceilalti. Pentru "una lume" (si eu pe acolo) sa mergi in cluburi inseamna sa vrei sa scapi de un complex - acela de a nu mai fi considerat de altii (de cei care frecventeaza cluburile) un ratat, desi nu intotdeauna sa fii "ratat" in felul asta mi se pare asa de rau. In situatia data...as spune ca eu intru in categoria "ratatilor". Dar pot sa spun si ca, paradoxal, mie mi se pare k aceste categorii de oameni descrise de tine, care merg in cluburi, desi incearca sa scape de complexul amintit, nu reusesc s-o faca si devin ei insisi niste ratati. Asa zice "un ratat" din exterior care nu cunoaste lumea misterioasa a noptii, a "distractiei" din cluburi. Deci, nu prea se facea sa comentez eu aici, dar mi s-a parut interesanta descrierea ta si ti-am spus si cum se vede pentru "unii" mai "prosti" viata din cluburi. Sper k m-am exprimat suficient de inteligibil k momentan "limba romana" imi e cam plecata in vacanta. :))

ustefan spunea...

Foarte bune ideile pe care le ai adaugat. Si ai dreptate. Dar eu nu am vrut sa analizez prea mult aceste "persoane" sa le zic asa "cool". Si nu trebuie sa te desconsideri ca nu frecventezi astfel de locuri, chiar sa fii mandra de tine. Te felicit pe aceasta cale, si te mai astept si cu alte pareri. Numai bine.

Trimiteți un comentariu