miercuri, 14 aprilie 2010

Domnule conducator auto

Sa fii sofer in zilele noastre, si mai ales in Bucuresti este o adevarata aventura. Am si eu carnet ca majoritatea dintre noi probabil. Si desi locurile de parcare sunt ca si inexistente, iar masinile in fiecare zi din ce in ce mai multe, totusi acest lucru nu este o scuza sa parcam pe unde ne trece prin cap. Am vazut ca in ultimul timp cei din primarie au inceput sa mai ridice din masinile parcate neregulamentar, lucru care mi se pare foarte bine.

Dar sunt cativa dintre noi, carora nu prea le pasa. Ce daca il blochez pe cutare, sau daca blochez iesirea unui garaj sau chiar o artera mai ingusta. Smecherasii care cum au facut 18 ani si au primit masini de la parinti si carnetele de conducere cadou, fac doar ce vor ei.

In cele ce urmeaza va voi arata ce a facut un om care s-a cam saturat sa tot fie blocat, desi semnele sunt evidente:






Mi s-a parut absolut genial. Ce ridicat de stergatoare, asta da atentionare, ca sa îi spun asa.

Asa ca aveti grija unde parcati data viitoare :))

2 comentarii:

Anonim spunea...

Tare...bun chestionar dar se mai puteau adauga variante dc omu n-a stiut raspunsul :))

ustefan spunea...

:)) lol

Trimiteți un comentariu