sâmbătă, 23 ianuarie 2010

unu pe 2010

Bine v-am gasit in noul an. Desi a trecut cam multisor de cand am schimbat inca o cifra in calendar, eu am fost cam lenes si nu am mai scris nimic. S-au intamplat o multime de lucruri de cand a inceput anul si pana astazi.
Anul se anunta foarte greu din multe puncte de vedere. Criza care ne afecteaza in continuare, minciunile pe care le inghitim (vrem, nu vrem), dar trebuie sa vedem si lucrurile bune din toate astea (chiar dak ele nu exista), sa facem haz de necaz. Nu e foarte greu, ca romanul e mistocar din nastere si greu il opresti sa faca lucrul asta. Asa ca decat sa ne plangem, sa ne dam cu capul de toti peretii mai bine radem unii de alti si toti de cei de sus(nu din cer ci de undeva mai de jos).
Dar sa trecem peste aceste lucruri. Anul a inceput promitator pentru mine: am facut curatenie dupa petrecerea de revelion si (bineinteles), dupa petrecerea de dupa petrecerea de revelion. Suna straniu dar asa e. Si ce e mai ciudat e ca s-a facut mai multa mizerie la o vizionare de film de 2,3 ore decat intr-o noapte. Poate pt voi nu e mai neobisnuit dar pt mine care am facut curat, sigur e.
Apoi absolut normal am intrat in sesiune, ca toata lumea (banuiesc). Am dat (si luat) deja un examen. Cu domnul Cioroianu. Foarte tare domnul profesor, unul dintre poate cei mai tari pe care îi cunosc. E o placere sa asisti la cursul dumnealui, dar din pacate eu nu prea am facut-o (din lipsa de timp). Mi-a dat un 10, desi nu meritam. Si mi-a spus ca raman dator. Nu stiu daca este un lucru bun sau rau dar asa a ramas. Vom vedea ce va fi.
Urmeaza insa probabil cel mai greu examen posibil, si daca reusesc sa trec si de el, atunci pot spune ca sunt mare si tare. Dar sansele nu sunt chiar asa de mari. Am reusit cu greu sa fac rost de cursuri, dar din pacate nu am reusit sa fac rost si de o portie de chef de invatat. Nu am aflat unde se gaseste si nici cine o vinde. Dau oricat. Asa ca doar sperantza mi-a mai ramas si o zi de pregatire. Cine stie poate o minune se intampla si reusesc.
Apropo, m-am insris si la un curs de grafica publicitara. Suna frumos. M-am gandit ca alaturi de Istoria Artei ar da bine. Cine stie poate imi gasesc o noua vocatie (sper ca mai banoasa). Sa vedem daca se prinde ceva. Am o luna jumate la dispozitie. Sa vedem ce va fi.

Ne mai auzim, sper mai des in functie de timp si inspiratie.

Bafta in sesiune la toata lumea(inclusiv mie)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu