joi, 31 decembrie 2009

Happy New Year!!!!

S-a dus si anul 2009. Am reusit sa mai rezistam inca un an si cu totii stim ca nu a fost usor. Se apropie sfarsitul lumii? Orice e posibil. In aceasta perioada se fac rapoarte, analize, toata lumea cauta sa afle cat de bun a fost anul ce a trecut, cate lucruri dorite de ei s-au implinit si cate nu. De obicei destule de putine se implinesc. Cel putin la mine.

"Lucrurile bune" care mi s-au intamplat pot spune ca teoretic sunt lucruri care trebuiau sa se petreaca in felul acesta. Nu au fost lucruri extraordinare, din acelea care iti taie respiratia.

Analizandu-le putem spune ca faptul ca am reusit(in sfarsit) sa termin o facultate, nu e un lucru iesit din comun. Odata si odata trebuia sa se intample. M-am chinuit ani intregi pentru asta. Apoi a urmat la fel de normal intrarea la master, poate intrarea la buget fiind un lucru bun, dar la cat de des o frecventez va ramane un lucru bun si doar atat. Un alt lucru bun poate fi ca am gasit un loc de munca decent, pe aceasta criza, este o realizare . In toate celelalte planuri, toate au ramas in "stand by".

Si as putea trece la lucruri mai putin reusite tocmai acest "stand by". Si multe alte lucruri marunte. Marunte dar care m-au macinat destul de tare. Dar nu conteaza. Pentru ca fiecare sfarsit e un nou inceput. Si ca in fiecare an am sperante ca fiecare din noi.

Va urez tuturor un calduros "La multi ani" si un an cat mai fericit.

Sa ne auzim cu bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu