duminică, 13 decembrie 2009

Ho ho ho

Am trecut cu bine (sau nu) si de alegerile din acest an. In curand se vor termina si ultimele discutii legate de aceleasi si aceleasi subiecte (fraude, hotii, inselaciuni). Pentru noi ceilalti, oamenii de rand incep "grijile" de sarbatori. Se apropie Craciunul, Revelionul.
Tonul pentru mine l-a dat Sfantul Andrei. Avand cativa sarbatoriti, pot spune ca a fost inceputul sezonului de sarbatoare. Pot spune ca am depasit aceasta zi fara prea mari eforturi financiare si o sa incerc ca acest lucru sa il repet pe parcursul intregului sezon.
Urmeaza cronologic Sfantul sau Mos Nicolae, unde cei mici (poate si cei mari) primesc cadouri, sunt fericiti si darnici (oare?). Pentru mine de ceva timp aceasta zi nu mai inseamna mare lucru, cu exceptia catorva persoane sarbatorite, nu mare lucru.
Dar marea sarbatoare sta sa vina. Craciunul!! Fiind criza probabil anul asta nu va fi atat de bogat in cadouri pentru voi dragi copii. Dar cine stie. Pentru mine va fi o perioada de mare relaxare, deoarece voi pleca din oras, spre munte si mai precis la Pinalti in oras. Un oras superb care merita vizitat, atat iarna cat si vara. O capodopera superba a acestei tari ingropate pana peste cap intr-o ceata densa. Pentru multi Craciunul este o oportunitate de a se da mari, de a arata lumii din ce sunt ei facuti, ca nimeni nu e ca ei si nimic nu le poate strica bucuria de a fi deasupra tuturor. Poate parea deplorabil pentru cei care totusi au ceva pe umeri, dar din pacate asta e tara in care traim, poate chiar lumea.
Si bineinteles urmeaza seara dintre ani. Aceasta seara inseamna ceea ce am spus pentru Craciun inmultit cu 10, 100 sau chiar mai mult. O seara ca oricare alta. O transformam in cea mai importanta seara din an. Ajungem ca tot anul sa ne facem planuri, sa ne dam peste cap, sa facem tot ce ne sta in putinta pentru a arata si a petrece magnific cateva ore ca ori care altele din an. Eu nu am inteles si probabil foarte greu imi va fi sa inteleg vreodata. Unii dintre voi poate va ganditi ca vorbesc asa petru ca nu am unde sa merge in acea seara. Daca as fi demn si as avea tarie si principii bine definite probabil as sta acasa, singur si as petrece ca o seara normala din saptamana. Dar probabil acest lucru nu se va intampla. Daca toata lumea se maimutareste eu de ce sa nu o fac. Spiritul de turma functioneaza minunat.

Asa ca va doresc tuturor sarbatori fericite. Distractie placuta de revelion si toate cele bune in noul an, care probabil va fi mai bun (sau rau mai degraba) decat cel care a trecut.

Sa ne auzim cu bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu