sâmbătă, 11 mai 2019

Top calatorii


Impulsul de a calatori este unul dintre cele mai optimiste lucruri ale vietii” – Agnes Repplier

Nu stiu voi cum sunteti, dar pentru mine calatoriile au devenit perioada favorita din an. Astept cu nerabdare fiecare plecare, la fel cum astept venirea weekend-ului sau cum asteptam cand eram copil vacanta.

Dar la fel de intens traiesc si planificarea lor. Alegerea destinatiei, a locurilor pe care urmeaza sa le vizitez, planul fiecarei zile, sunt momente foarte importante traite la intensitate maxima 😊

Un citat dupa care incerc sa ma ghidez spune asa:
“Te rog fii un calator, nu un turist. Incearca lucruri noi, intalneste oameni noi si uita-te mai departe de ceea ce se afla în fata ochilor tai. Acestea sunt cheile pentru a intelege minunata lume in care traim “– Andrew Zimmern.

Si pana la urma cred ca acesta ar trebui sa fie motto-ul fiecaruia dintre noi atunci cand calatorim. Acesta ar trebui sa fie scopul pentru care mergem sa vizitam alte locuri – sa vedem locuri noi, oameni noi, sa incercam lucruri noi, sa iesim din rutina, din zona noastra de confort.

Trebuie sa calatoresti pentru tine, pentru ca iti face placere, te relaxeaza, te incarci cu energie pozitiva pentru o perioada de timp – si nu pentru ca este la moda, pentru ca X si Y au fost si ei, neaparat trebuie sa imi fac si eu poza in locul Z. Viata este scurta si trebuie sa o traim asa cum ne place si la o intensitate maxima.

In spiritul celor spuse mai sus m-am gandit sa fac doua topuri, unul cu locuri in care am fost, si altul cu locuri unde imi doresc sa ajung in perioada urmatoare. Trebuie sa mentionez ca inca nu am iesit din Europa, asa ca si topul destinatiilor viitoare se axeaza tot pe Europa, momentan 😊

Top 10 orase in care am fost:

.      1.Londra
         2.Monaco-Monte Carlo
         3. Edinburgh
         4.Oslo
         5.Amsterdam
         6.Genova
         7.Nice
         8.Paris
         9.Viena
        10.Bruges

Top 10 orase in care imi doresc sa ajung:

1.Barcelona
2.Roma
3.Florenta
4.Istanbul
5.Copenhaga
6.Lisabona
7.Praga
8.Reykjavik - Islanda
9.Varsovia 
10.Budapesta

Ca mentiuni onorabile, sunt cateva destinatii din afara Europei:

-        New York – si Statele Unite in general
-        Rio de Janeiro
-        Buenos Aires
-        Tokyo
-        Si multe altele 😊

Dupa cum vedeti este o lista lunga, asa ca o sa am nevoie de multe zile de concediu si multi bani 😊

Listele voastre cum arata?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu