miercuri, 7 octombrie 2009

prima parte

Salutare,

Eu sunt Stefan, si incepand cu aceasta seara incerc si eu sa imi etalez talentul scrisului in fata celor care doresc acest lucru. Sa spun cateva lucruri despre mine: am terminat Facultatea de Istorie, sectia Istoria Artei si in prezent sunt student la master tot la istorie si lucrez la o librarie online, unde pot spune ca deocamdata este exact ceea ce imi trebuie.
Astazi am inceput si eu, - ca multi altii -, facultatea. Ceea ce este de retinut este faptul ca eu "am avut curajul" sa ma inscriu la un master destul de diferit de ceea ce am urmat eu pe bancile facultatii, si astazi in sala de curs, desi profesorul vorbea fluent, raspicat si clar, eu puteam sa jur ca e vreo limba straina, cel putin straina mie. O sa imi ia ceva timp pana o sa recuperez, si o sa reusesc sa îi ajung din urma pe noi mei colegi. Cursul pot spune ca este unul foarte interesant, suna foarte bine - "Comunism vs Fascism"-, si sper sa reuseasca sa imi indeplineasca asteptarile.
Si in general, cursurile pe care o sa le urmez anul acesta au nume foarte interesante, sunt predate de persoane foarte calificate, sa speram ca si cei care le frecventeaza se vor ridica macar putin la asteptarile domnilor profesori (de mine nu sunt sigur). Incerc sa ma pun si in pielea lor ca doar a lipsit putin ca si eu sa fiu de parte celalalta a catedrei, dar din pacate sistemul nostru educational este depasit si foarte prost organizat incat iti vine sa faci orice altceva in schimb, dar despre ce am patit intr-o alta zi.

Cam atat pentru inceput.



Salve!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu