miercuri, 23 martie 2011

Alegeri inspirate?

Hai sa ma laud si eu putin. In urma cu cateva zile am reusit sa achizitionez doua lucrari as putea spune exceptionale si la preturi rezonabile.

Prima dintre ele se numeste Complete Stories of Sherlock Holmes si cuprinde absolut toate povestirile originale, cu imagini originale, totul intr-o engleza usor de inteles si un format extraordinar. Ca sa facem o comparatie cea mai completa editie este scoasa de la Adevarul de lux in patru volume care costa fiecare cate 50 de lei, pe cand eu am platit 59 de lei pe lucrarea cea mai completa care are 1408 pagini. Lucrarea a fost cumparata de pe Tamada.ro




A doua dintre ele este Complete Works Of William Shakespeare si aceasta lucrare cuprinde toate piesele in ordinea cronologica in care au fost scrise. Facand din nou o comparatie cu titlurile traduse la noi, in primul rand nu sunt nici macar jumatate din ele publicate la noi, iar cele publicate au niste "scoruri" de te lasa numai cu dorinta. Asa ca nu am facut eu bine ca am dat doar 42 de lei pe ditamai lucrarea pe aceeasi Tamada.ro


Am facut sau nu o alegere buna?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu